Vodič za korištenje platforme - Brendly

Vodič za korištenje platforme

Jednostavan vodič kroz sve procese na Brendly platformi.

1. Vodič za kreiranje naloga i Brendly prodavnice

Da biste kreirali nalog na Brendly platformi, potrebno je da na stranici za registraciju popunite podatke po uzoru na primjer ispod.

Zatim je potrebno da kreirate novu prodavnicu, tako što definišete naziv i link prodavnice, po uzoru na primjer ispod. 

Čestitamo! Kreirali ste svoj Brendly nalog i svoju prvu prodavnicu na Brendly platformi. Sljedeći korak je priprema naloga za početak prodaje, za što smo vam pripremili i Vodič za pripremu naloga za početak prodaje.

2. Vodič za pripremu naloga za početak prodaje

Da bi vaša prodavnica mogla primati narudžbe, potrebno je da dovršite sve nedovršene korake prikazane u sekciji “Moj Brendly”. Korake možete vidjeti u primjeru ispod.

Prvi korak je objavljivanje prodavnice. U sekciji Moj Brendly potrebno je da kliknete na prvi korak, a zatim na dugme Objavi prodavnicu s desne strane. Alternativa je da kliknete na dugme Objavi prodavnicu u gornjem desnom uglu platforme.

U drugom koraku potrebno je kreirati i objaviti prvi proizvod, za što smo Vam pripremili Vodič za upravljanje proizvodima.

Treći korak je dodavanje opcija plaćanja prema Brendlyju. Opcije plaćanja koje dodate Brendly će koristiti za naplatu svoje usluge prema Vama.

Četvrti korak je dodavanje opcija naplate. Opcije naplate će omogućiti Vašem kupcu da odabere kako želi da plati za proizvode na Vašoj trgovini.

Za treći i četvrti korak smo Vam pripremili Vodič za aktivaciju opcija plaćanja i naplate.
U posljednjem, petom koraku, potrebno je da unesete podatke koji su neophodni u procesu isporuke i naplate. Pomoć za dovršavanje petog koraka možete pronaći u Vodiču za definiranje adresnih podataka.

3. Vodič za biblioteku fajlova

U biblioteci datoteka čuvate sve dizajne koje ćete kasnije koristiti. Da biste dodali datoteku ili grupu datoteka u biblioteku datoteka, potrebno je da kliknete na dugme kao na primjeru ispod.

Nakon klika će se otvoriti Biblioteka fajlova. Da dodate novi fajl ili grupu fajlova potrebno je da kliknete na dugme kao na slici ispod.

Nakon klika će se otvoriti prozor u kojem treba da odaberete fajlove koje želite da dodate u biblioteku fajlova.

Ako želite kreirati direktorije po kojima ćete organizirati Vaše datoteke, to možete uraditi klikom na dugme kao na primjeru ispod.

Datoteke možete premjestiti u direktorij tako što prvo označite datoteke koje želite premjestiti u direktorij, kao na primjeru ispod.

Zatim kliknete na dugme kao na primjeru ispod.

I na kraju odaberete folder i kliknete na dugme kao na primjeru ispod.

Takođe možete premještati foldere, tako što klikente na dugme kao na primjeru ispod.

Zatim kliknete na dugme kao na slici ispod.

Odaberete direktorij i kliknete na dugme kao na primjeru ispod.

4. Vodič za upravljanje proizvodima

Da biste kreirali proizvod, potrebno je da odete u sekciju Proizvodi i kliknete na dugme Kreiraj proizvod kao na primjeru ispod.

Zatim je potrebno da odaberete proizvod na koji želite da primijenite dizajn. Primjer ispod.

Potom će se otvoriti stranica za uređivanje proizvoda. Da biste dodali Vaš dizajn potrebno je da kliknete na dugme kao na primjeru ispod.

Otvoriće se biblioteka datoteka u koju je potrebno dodati Vaš dizajn, a zatim dodati dizajn odabrati kako bi se aplicirao na proizvod koji ste odabrali. Možete koristiti dizajn u JPG i PNG formatu. Naša preporuka je da koristite PNG format. Ispratite primjere ispod.

Kada je dizajn dodat na proizvod, možete ga pozicionirati i promeniti mu veličinu po Vašoj želji, koristeći dostupne ikonice kao na primjeru ispod.

Sljedeći korak je popunjavanje detalja o proizvodu. U sekciji Informacije možete:

  • Odabrati boje u kojima želite da proizvod bude dostupan na prodavnici
  • Odabrati boju proizvoda koji želite da se vidi na naslovnoj sličici proizvoda
  • Definisati ime i opis proizvoda
  • Definisati meta opis i meta podatke
  • Odabrati kategorije u kojima želite da se nalazi proizvod
  • Definisati cijenu proizvoda

Formu za popunjavanje detalja o proizvodu možete vidjeti ispod.

Kada popunite detalje o proizvodu, potvrdite kreiranje proizvoda klikom na dugme prikazano na primjeru ispod.

Kada se obrada proizvoda završi, potrebno je da objavite Vaš proizvod, kako bi on postao dostupan za kupovinu na Vašoj prodavnici. Proizvod objavljujete klikom na dugme prikazano na primjeru ispod. Isto dugme koristite i kada želite da proizvod ne bude vidljiv na Vašoj prodavnici.

Ukoliko želite da izmijenite dizajn ili detalje o proizvodu, potrebno je da kliknete na dugme prikazano na primjeru ispod.

Ukoliko želite da obrišete proizvod potrebno je da kliknete na dugme prikazano na primjeru ispod. 

Ako želite da unesete sopstvene slike proizvoda, koje će biti prikazane na prodavnici, to možete uraditi klikom na dugme kao na primjeru ispod.

5. Vodič za aktivaciju opcija plaćanja i naplate

Da biste mogli da naplatite proizvode od Vaših kupac i da bi Brendly mogao da naplati uslugu od Vas, potrebno je da dodate opcije naplate i opcije plaćanja. 

Opcije plaćanja dodajete u sekciji Podešavanja > Opcije plaćanja, kao na primjeru ispod.

Potrebno je da odaberete neku od dostupnih opcija plaćanja koja Vam odgovara i klikom na dugme u okviru dostupne opcije plaćanja pokrenete proces aktivacije opcije plaćanja.

Dostupnost opcije plaćanja zavisi od države na kojoj je kreiran nalog, kao i tržišta Vaše prodavnice.

Dostupne opcije plaćanja na Brendly platformi su:

  • Platna kartica (Vodič za povezivanje)
  • Kompenzacija (Vodič za povezivanje)
  • Stripe (Vodič za povezivanje)

Opcije naplate dodajete u sekciji Podešavanja > Opcije naplate, kao na primjeru ispod.

Potrebno je da odaberete neku od dostupnih opcija naplate koja Vam odgovara. Možete odabrati više opcija naplate. Da biste dodali opcije naplate, prethodno morate dodati opcije plaćanja.

Dostupnost opcije naplate zavisi od države na kojoj je kreiran nalog, kao i tržišta Vaše prodavnice.

Dostupne opcije naplate na Brendly platformi su:

  • Platna kartica 
  • Plaćanje pouzećem

6. Vodič za definisanje adresnih podataka

Posljednji korak u sekciji Moj Brendly koji je neophodan da bi Vaša prodavnica bila spremna da prima porudžbine je definisanje adresnih podataka.

Potrebno je da kliknete na ikonicu u gornjem desnom uglu i odaberete opciju Podešavanja, kao na primjeru ispod.

Zatim je potrebno da popunite sva polja u sekciji Opšte, koja će se otvoriti nakon klika na Podešavanja iz primjera iznad, kako bi Vaša prodavnica bila spremna za prijem porudžbina.

7. Vodič za upravljanje kategorijama

Brendly platforma Vam omogućava da kreirate kategorije, kako biste mogli grupisati proizvode koji pokrivaju srodnu temu. Kategorije koje kreirate i u koje dodate proizvode biće vidljive na prodavnici i olakšaće kupcima da pronađu proizvod iz kategorije koja ih najviše interesuje.

Da biste kreirali kategoriju, potrebno je da odete u sekciju Kategorije, a zatim kliknete na dugme kao na primjeru ispod.

Zatim je potrebno da unesete naziv kategorije i odaberete natkategoriju, ukoliko želite da vaša kategorija bude potkategorija neke druge kategorije (npr. Imate kategoriju Film i želite da pod tom kategorijom kreirate kategoriju Komedija – odabraćete Film kao natkategoriju). Kada ste uneli naziv i odabrali natkategoriju (koju ne morate odabrati ako ne želite) potrebno je da kliknete na dugme kao na primjeru ispod.

Kategoriju možete izmijeniti klikom na dugme kao na primjeru ispod.

Kategoriju možete obrisati klikom na dugme kao na primjeru ispod.

Kategorije možete prevlačiti i menjati im redosled.

8. Vodič za upravljanje popustim

Brendly platforma Vam omogućava da kreirate popuste i promo kodove za Vaše proizvode. Kako možete iskoristiti popuste i promo kodove da biste ojačali Vaš brend i pospešili prodaju možete pročitati na našem blogu Promo Kodovi (Kuponi) – Kompletna Marketing Strategija

Da biste kreirali popust, potrebno je da odete u sekciji Popusti i kliknete na dugme kao na primjeru ispod.

Zatim je potrebno da odaberete proizvode za koje želite da aktivirate popust i nakon toga kliknete na dugme kao na primjeru ispod.

Nakon toga, treba da popunite podatke o popustu i kliknete na dugme po uzoru na primjer ispod. Iznos popusta možete definisati kao fiksnu sumu ili kao procenat.

Takođe, možete uključiti i opciju “Besplatna poštarina” za proizvode koje ste odabrali u prethodnom koraku. Ako kupac u korpu doda makar jedan od tih proizvoda, dobiće besplatnu poštarinu za cjelokupnu porudžbinu.

Popust koji ste dodali biće vidljiv kupcima na prodavnici u vremenskom intervalu koji ste definisali prilikom kreiranja popusta.

Da biste kreirali promo kod, potrebno je da odete u sekciji Popusti > Promo kodovi i kliknete na dugme kao na primjeru ispod.

Zatim je potrebno da odaberete proizvode za koje želite da aktivirate promo kod i nakon toga kliknete na dugme kao na primjeru ispod.

Nakon toga, treba da popunite podatke o promo kodu i kliknete na dugme po uzoru na primjer ispod. Iznos promo koda možete definisati kao fiksnu sumu ili kao procenat, a možete definisati i koliko je puta moguće iskorititi promo kod.

Takođe, možete uključiti i opciju “Besplatna poštarina” za proizvode koje ste odabrali u prethodnom koraku. Ako kupac u korpu doda makar jedan od tih proizvoda, nakon aktivacije promo koda, dobiće besplatnu poštarinu za cjelokupnu porudžbinu.

Promo kod koji ste dodali možete podijeliti sa kupcima direktno, preko emaila, društvenih mreža i bilo kojeg drugog kanala koji želite. Da bi kupac iskoristio promo kod, potrebno je da naziv promo koda unese prilikom kupovine proizvoda kao u primjeru ispod.

9. Vodič za uređivanje nalepnice za pakovanje

Proizvode koje kupac poruči sa Vaše prodavnice, Brendly šalje u pakovanju na koje se lijepi naljepnica koju možete dizajnirati onako kako Vi želite.

Da biste promijenili dizajn naljepnice za pakovanje, potrebno je da odete u sekciju Podešavanja > Brendiranje i kliknete na dugme kao na slici ispod.

Zatim odaberete fajl iz biblioteke fajlova i Vaša nalepnica će biti spremna.

10. Vodič za SEO (Kako da moja prodavnica bude vidljiva na Google-u)

Brendly platforma Vam daje alate pomoću kojih možete učiniti svoju prodavnicu vidljivom u Google pretrazi, kao i mogućnost da definišete kako će rezultat pretrage izgledati.

Prvo ćemo obavijestiti Google da imamo novu stranicu na internetu i zatražiti od njega da je uvrsti u svoju bazu, kako bi je mogao prikazati potencijalnim kupcima.

Pa da počnemo.

Pre svega potreban Vam je Google email (Gmail), kako biste mogli da pristupite Google-ovom alatu koji se zove Google Search konzola.

Kada kreirate mejl (ukoliko ga već nemate), potrebno je da se ulogujete na Google Search konzolu

Ukoliko na Vašoj Google Search konzoli nemate već dodate domene potrebno je da popunite formu i kliknete dugme za potvrdu kao na primjeru ispod. 

Ukoliko ste već ranije dodavali domene na Vašu Google Search konzolu potrebno je da pokrenete dodavanje novog domena, klikom na dugme kao na primjeru ispod.

Nakon toga, odaberete opciju URL prefix i unesete URL (link) Vaše Brendly prodavnice kao na primjeru ispod.

Zatim je potrebno da odaberete opciju verifikacije domena kao na primjeru ispod. 

Nakon toga kopirate kod za verifikaciju kao na primjeru ispod (bitno je da kopirate samo podvuceni dio sa primjera ispod).

Pre nego što kliknete na dugme verifikuj, potrebno je da kopirani kod unesete u polje Google Search Domain Verification, u sekciji Podešavanja > SEO, na Vašoj Brendly prodavnici, kao na primjeru ispod.

Nakon toga, vratite se na Google search konzolu i kliknete na dugme za dovršavanje verifikacije kao na primjeru ispod.

Kada je verifikacija domena završena, preostalo je još da zatražite indeksiranje Vaše stranice od strane Google-a. U polje označeno na primjeru ispod unesite URL (link) ka Vašoj prodavnici i kliknite enter. 

Nakon toga će se otvoriti nova stranica, na kojoj je potrebno da kliknete na dugme koje inicira početak indeksiranja, označeno na primjeru ispod.

Na istoj stranici kasnije možete pratiti status indeksiranja Vašeg sajta.

Kada Google indeksira Vašu prodavnicu, ona će postati vidljiva u rezultatima pretrage, ali će biti potrebno neko vrijeme da se prodavnica nađe visoko u rezultatima pretrage. 

Kao što smo na početku pomenuli, Brendly Vam omogućava da definišete i kako će se Vaša prodavnica prikazivati u rezultatima Google pretrage.

Za to služe Meta naslov (meta-title) i Meta opis (meta-description). Njihove vrednosti možete definisati i menjati kroz sekciju Podešavanja > SEO na Brendly platformi kao na primjeru ispod. 

Za više detalja o Meta naslovu i Meta opisu pročitajte naš blog Šta je meta description i kako ga koristiti?

11. Google analitika vodič

Kako biste mogli da pratite informacije o posjetiocima Vaše prodavnice i dešavanja na istoj, potrebno je da povežete Google analitiku.

Pre svega potrebno je da kreirate Google Tag Manager (link za kreiranje) https://tagmanager.google.com/

Kreiranje možete započeti klikom na dugme kao na primjeru ispod.

Zatim je potrebno popuniti formu sa Vašim podacima kao na primjeru ispod.

Zatim je potrebno da označite da ste saglasni sa uslovima korištenja klikom na dugme na primjeru ispod

Zatim će se pojaviti prozor za instaliranje Google Tag Manager-a, gde je potrebno da kopirate GTM id, koji je podvučen na primjeru ispod.

Kopirani GTM id zatim unosite na Brendly platformi kao na primjeru ispod.

Zatim na Google tag manager-u inicirate kreiranje Trigger-a kao na primjeru ispod.

Otvoriće se prozor u kom treba da date naziv Triggeru, a zatim da kliknete na polje prikazano strelicom, kao na primjeru ispod.

U okviru otvorenog polja odaberite opciju Custom event kao na primjeru ispod.

A zatim u polje Event name unesite sadržaj ispod i označite opciju “Use regex matching”:
add_to_cart|begin_checkout|purchase|remove_from_cart|select_item|view_cart|view_item|view_item_list

Primjer možete vidjeti ispod.

Na kraju, potvrdite izmene i Trigger će biti kreiran.

Zatim je potrebno kreirati Tag-ove.

U sekciji Tags, kao na primjeru ispod započnite kreiranje Tag-a.

Zatim, unesite naziv taga i kliknite na polje prikazano strelicom, kao na primjeru ispod.

Zatim odaberite tip taga kao na primjeru ispod.

Da biste dobili Tag ID na https://analytics.google.com/ je potrebno da aktivirate Vašu analitiku. Ispratite korake ispod.

U polje Tag ID unesite kopirani Tag ID, a zatim kliknite na polje označeno strelicom, kao na primjeru ispod.

Zatim odaberite ranije kreirani Trigger.

Zatim je potrebno dodati i posljednji tag. Započnite kreiranje taga, kliknite na prvo polje kao u prethodnim primjerima i odaberite prvo opciju Google Analytics kao na primjeru ispod

A zatim opciju kao na primjeru ispod.

Zatim popunite konfiguraciju kao na primjeru ispod

A zatim povežite Trigger

Nakon toga, potrebno je da potvrdite i objavite kreirane Tag-ove i Trigger-e.

Sada je Vaša analitika povezana sa prodavnicom i preko https://analytics.google.com/ možete pratiti ponašanje na rpod

12. Vodič za preuzimanje mejling liste

Brendly Vam omogućava da preuzmete mejling listu koju možete iskoristiti za imejl marketing. Lista sadrži mejlove svih dosadašnjih kupaca, kao i ljudi koji su se pretplatili na Vašu mejling listu preko forme u futeru Vaše prodavnice. 

Da biste preuzeli mejling listu potrebno je da odete u sekciju Podešavanja > Marketing i kliknete na dugme kao na slici ispod.

13. Vodič za širenje prodaje na nove države

Brendly je platforma koja Vam omogućava da prodajete na više tržišta (država). 

Koncept je napravljen tako da za svako tržište kreirate novu prodavnicu. Trenutno tržište na kojem se nalazite u okviru Brendly platforme možete vidjeti na mjestu označenom na primjeru ispod.

Ukoliko želite da proširite prodaju na novo tržište, kao što mnoge uspješne prodavnice već rade, potrebno je da odaberete željeno tržište kao na primjeru ispod. 

Ukoliko ranije niste kreirali prodavnicu na tržištu koje ste prethodno odabrali, otvoriće Vam se stranica na kojoj morate kreirati novu prodavnicu, za odabrano tržište. 

Nakon toga, na novom tržištu radite sve isto što ste već radili na prodavnici na svom inicijalnom tržištu. Dodajete nove proizvode, kreirate nove kategorije, uređujete prodavnicu i slično.

Uskoro možete očekivati i alate koji će Vam omogućiti prebacivanje proizvoda iz jedne u drugu prodavnicu, sa jednog na drugo tržište, kao i alate koji će Vam omogućiti grupno upravljanje proizvodima, kako biste što manje vremena utrošili na pripremu Vaše prodavnice i kako biste svoju energiju usmjerili na marketing i prodaju.

14. Vodič za dodavanje opcije plaćanja Platna kartica

Platnu karticu dodajete klikom na dugme na primjeru ispod. 

Zatim je neophodno da unesete Vaš bankovni broj računa i kliknete na dugme kao na primjeru ispod. Bankovni broj računa je neophodan, jer na taj račun leže novac od Vaše prodaje.

Na stranici koja se otvori, potrebno je da potvrdite da ste saglasni sa politikama Brendly platforme i da kliknete na dugme kao na primjeru ispod.

Nakon toga će se otvoriti forma za povezivanje platne kartice. Potrebno je da unesete lične podatke kao i podatke sa Vaše kartice, kao na primjeru ispod. 

Bitno!

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, povjerljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje prihvatilac platnih kartica, Societe Generale Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Ukoliko povezivanje prođe uspješno, vidjet ćete da je Vaša kartica vidljiva u tabeli za platne kartice. Ako povezivanje ne uspije, molimo Vas da nam se obratite na podrska@brendly.rs

15. Vodič za dodavanje opcije plaćanja Kompenzacija

Opciju plaćanja Kompenzacija dodajete klikom na dugme kao na primjeru ispod. 

Zatim je neophodno da unesete Vaš bankovni broj deviznog računa, SWIFT kod i kliknete na dugme kao na primjeru ispod. Bankovni broj računa je neophodan, jer na taj račun leže novac od Vaše prodaje.

Ukoliko povezivanje prođe uspješno, vidjet ćete da je Vaš bankovni račun vidljiv u tabeli za bankovne račune.

16. Vodič za dodavanje opcije plaćanja Stripe

Stripe je jedan od svjetski najpoznatijih i najpouzdanijih procesora onlajn plaćanja. Povezivanjem Stripe-a omogućićete opciju plaćanja karticom na Vašoj prodavnici.

Procedura je vrlo jednostavna i potrebno je popuniti osnovne podatke neophodne za rad Vaše prodavnice.

Povezivanje Stripe-a sa Vašom prodavnicom započinjete klikom na dugme kao na primjeru ispod. 

Nakon toga će se otvoriti prozor za povezivanje Stripe-a kao na primjeru ispod.

Prvo unesite mejl sa kojim želite da kreirate Vaš Stripe nalog kao na primjeru ispod, a zatim kliknite na “Continue”.

Unesite lozinku kao na primjeru ispod i kliknite “Continue”.

U narednom koraku, unesite broj telefona na koji će Vam stići kod koji je neophodan da biste nastavili povezivanje Stripe-a. Nakon što unesete broj telefona kliknite na “Send text”.

Zatim će se otvoriti polje u koje trebate unijeti broj koji ste dobili na prethodno unesen broj telefona.

Nakon što unesete broj, pojavit će se sigurnosni kod koji je potrebno sačuvati, kako biste mogli povratiti Vaš Stripe nalog u slučaju da zaboravite e-mail adresu i lozinku pomoću kojih ste kreirali nalog.

Da biste preuzeli fajl sa sigurnosnim kodom, kliknite na opciju “Download code”, koju možete vidjeti ispod sigurnosnog koda na primjeru ispod.

U sljedećem koraku potrebno je da odaberete državu. Osim toga, ukoliko nemate trgovačko društvo, odaberite opciju “Samostalna djelatnost ili obrt” i kliknite na “Continue”, kao na primjeru ispod.

U narednom koraku potrebno je da upišete osnovne informacije o sebi i svojoj adresi, kao na primjeru ispod.

Ukoliko ste kompanija koja je u sistemu PDV-a, unesite Vaš PDV broj u polje VAT ID. U suprotnom, ostavite polje prazno. Odaberite industriju “Clothing and accessories”, unesite link ka Vašoj Brendly prodavnici i unesite opis Vaše prodavnice. Primjer možete vidjeti ispod.

Da biste mogli da primate uplate od prodaje, potrebno je da u narednom koraku odaberete valutu, državu i unesete broj bankovnog računa, po uzoru na primjer ispod.

Zatim unesite tekst koji će Vaš kupac vidjeti u poruci od banke kada plati preko Vaše prodavnice. Tekst može biti puni ili skraćeni naziv Vaše prodavnice.

Osim toga, potrebno je da ponovo unesete broj telefona.

Primjer ispod.

U narednom koraku možete se odlučiti da li želite da Stripe određeni deo Vašeg prihoda usmjeri na borbu protiv klimatskih promjena. Ukoliko to ne želite, kliknite na “No thanks” kako biste otišli na posljednji korak u podešavanju Stripe-a. Primjer ispod.

U narednom koraku možete provjeriti da li ste unijeli ispravne podatke u dosadašnjem procesu i napraviti ispravke ukoliko je potrebno. Ako je sve u redu, kliknite na “Agree and submit”. Primjer ispod.

Nakon ovoga, bićete vraćeni na Brendly platformu na kojoj ćete vidjeti da je povezivanje Stripe naloga sa Brendly platformom u toku. Pričekajte nekoliko sekundi i kliknite na “Osvježi”, kao na primjeru ispod.

Kada se povezivanje završi, vidjet ćete informaciju da je Stripe račun povezan, kao na primjeru ispod.

ČESTITAMO! Stripe nalog je sada povezan sa Vašim Brendly nalogom.

U sekciji “Opcije naplate” dodajte opciju naplate “Platna kartica” i Vaša prodavnica će biti spremna za prihvatanje naplate platnom karticom. Srećno!

17. Vodič za povezane prodavnice i geolokaciju

Povezane prodavnice

Ukoliko pod istim brendom imate prodavnice na više tržišta povezivanje prodavnica omogućava kupcu da sa prodavnice koja vrši isporuku na jedno tržište (npr. srpsko), pređe na prodavnicu koja isporučuje na drugo tržište (npr. hrvatsko).

Povezivanje prodavnica započinjete klikom na dugme kao na primjeru ispod.

Nakon toga će se otvoriti prozor za povezivanje prodavnice. Potrebno je da odaberete tržište i prodavnicu koju želite da povežete. Nakon odabira kliknite na dugme “Dodaj”.

Ukoliko povezivanje bude uspješno, vidjet ćete da je Vaša prodavnica vidljiva u tabeli za povezane prodavnice.

Napomena: Povezivanje prodavnica je neophodno odraditi u oba smjera. Ukoliko ste postupak povezivanja prodavnice odradili na jednom tržištu, potrebno je da postupak ponovite i na drugom tržištu. Na primjer, ako ste povezali prodavnicu na srpskom tržištu s prodavnicom na hrvatskom tržištu, neophodno je da odete na hrvatsku prodavnicu i ponovite postupak.

Nakon uspješnog povezivanja prodavnica, na Vašoj prodavnici će se prikazati ikonica za pristup povezanim prodavnicama.

Klikom na ikonicu, otvoriće se prozor u kojem su dostupna sva tržišta sa kojima ste povezali Vašu prodavnicu.

Klikom na dugme “Nastavi”, kao na primjeru ispod, direktno ćete otići na odabrano tržište, odnosno odabranu povezanu prodavnicu.

Geolokacija

Geolokacija predstavlja nadgradnju opcije Povezane prodavnice. Ukoliko uključite opciju Geolokacija, prodavnica će prepoznavati lokaciju posjetioca Vaše prodavnice i ukoliko se lokacija posjetioca razlikuje od lokacije na koju prodavnica isporučuje (npr. korisnik je iz Hrvatske, a posjetio je prodavnicu koja isporučuje u Srbiju), korisniku će biti ponuđena opcija da pređe na prodavnicu koja isporučuje na njegovu lokaciju.

Klikom na dugme, kao na primjeru ispod, omogućavate geolokaciju.

Nakon omogućavanja geolokacije, svim kupcima čija se lokacija razlikuje od lokacije Vaše prodavnice, otvorit će se prozor u kojem će se kupcu predložiti da pređe na prodavnicu koja vrši isporuku na njegovu lokaciju.

Klikom na dugme, kao na primjeru ispod, direktno ćete otići na odgovarajuće tržište, odnosno odgovarajuću prodavnicu.