Politika povrata i reklamacija - Brendly

Politika povrata i reklamacija

Brendly na zahtjev za reklamaciju odgovara u istom ili narednom danu.

Svi zahtjevi za pogrešno odštampane / oštećene / neispravne proizvode moraju se podnijeti u roku od 2 sedmice nakon što je proizvod primljen. Za pakete izgubljene u transportu, svi zahtjevi moraju se podnijeti najkasnije 2 sedmice nakon predviđenog datuma isporuke (jedan radni dan nakon prelaska iz stanja “Spremna za slanje” u “Poslano” ili jedan radni dan nakon e-mail obavještenja da je paket poslan). Brendly pokriva trošak za sve reklamacije nastale našom greškom.

Ako vi ili vaši kupci primijetite problem s proizvodima ili smatrate da postoji neka druga vrsta problema vezana za narudžbu, pošaljite izvještaj klikom na link “Prijavi reklamaciju” koji se nalazi u futeru prodavnice s koje ste naručili proizvode.

Pošiljka nije preuzeta

Pošiljke koje nisu preuzete možemo podijeliti u dvije grupe.

  • Pošiljke koje je Brendly izradio i poslao u garantovanom roku
  • Pošiljke koje Brendly nije izradio i poslao u garantovanom roku

Pošiljke koje je Brendly izradio i poslao u garantovanom roku, a kupac ih nije preuzeo, Brendly će naplatiti. Proizvodi koji nisu preuzeti ulaze u magacin vraćenih proizvoda najkasnije 5 dana od trenutka prelaska narudžbe u stanje „Vraćena“. Magacin vraćenih proizvoda možete pratiti u sekciji „Vraćeni proizvodi“, dostupnoj na Brendly platformi u okviru vašeg naloga.

Rukovanje magacinom vraćenih proizvoda

  • Ukoliko se pojavi narudžba čiji svi proizvodi već postoje u magacinu vraćenih proizvoda, za slanje će se koristiti proizvodi iz vašeg magacina vraćenih proizvoda, kako bi se nadomjestio vaš trošak vraćenih proizvoda (prvo se isporučuju najstariji proizvodi). Troškove ponovne isporuke vraćenih proizvoda snosite vi.
  • Možete zahtijevati da se proizvodi iz magacina vraćenih proizvoda isporuče na vašu adresu jednom sedmično o vašem trošku isporuke.

Pošiljke koje Brendly nije izradio i poslao u garantovanom roku, neće biti naplaćene, tj. Brendly snosi troškove za izradu i isporuku istih. Ove narudžbe ne ulaze u magacin vraćenih proizvoda.

Garantovani rok je broj dana od trenutka ulaska narudžbe u stanje „Prihvaćena“, do trenutka ulaska narudžbe u stanje „Poslano“, osim za tip isporuke „Odložena isporuka“. Garantovani rok zavisi od tipa isporuke.

Garantovani rokovi po tipu isporuke:

  • Standardna isporuka – 4 radna dana
  • Prioritetna isporuka – 2 radna dana
  • Odložena isporuka – paket poslan prvog radnog dana prije zahtijevanog datuma isporuke

Zamjena veličine

Da li prihvatate zamjenu veličine na vašoj prodavnici i da li trošak isporuke zamjenske veličine snosite vi ili vaš kupac, možete definirati u postavkama prodavnice u sekciji “Politika reklamacija”.

Prema podrazumijevanoj politici, koja je aktuelna nakon kreiranja prodavnice, vaša prodavnica prihvata reklamacije za veličinu, a kupac snosi troškove isporuke zamjenske veličine. Kao što smo napomenuli ranije, politiku možete izmijeniti u postavkama prodavnice u sekciji “Politika reklamacija”.

U slučaju da prihvatate zamjenu veličine, snosite troškove u iznosu osnovne cijene proizvoda, kao i trošak poštarine ukoliko u vašoj politici reklamacija definirate da vi snosite trošak ponovnog slanja zamjenske veličine. Preporuka je da naglasite svojim kupcima da je jako bitno da pogledaju tabelu veličina i isprate uputstva pri kupovini proizvoda.

Proizvodi koji su se vratili kao dio reklamacije za veličinu će ući u magacin vraćenih proizvoda najkasnije 5 dana od trenutka preuzimanja proizvoda poslanog od strane kupca. Reklamacija za veličinu se neće prihvatiti sve dok kupac ne pošalje proizvod nazad, kako bismo se osigurali da će proizvod koji ste već platili ući u magacin vraćenih proizvoda.

Rukovanje magacinom vraćenih proizvoda

  • Ukoliko se pojavi narudžba čiji svi proizvodi već postoje u magacinu vraćenih proizvoda, za slanje će se koristiti proizvodi iz vašeg magacina vraćenih proizvoda, kako bi se nadomjestio vaš trošak vraćenih proizvoda (prvo se isporučuju najstariji proizvodi). Troškove ponovne isporuke vraćenih proizvoda snosite vi.
  • Možete zahtijevati da se proizvodi iz magacina vraćenih proizvoda isporuče na vašu adresu jednom sedmično o vašem trošku isporuke.

Povrat ispravnog proizvoda

Povrat proizvoda koji nema oštećenja i odgovarajuće je veličine, usljed kajanja, nudi se krajnjem kupcu u roku od 14 dana, prema Zakonu o zaštiti potrošača (čl. 27.). U ovom slučaju ste dužni da sa Vašeg računa kupcu isplatite sumu u visini cijene narudžbe uključujući i cijenu isporuke. Brendly je dužan da na Vaš račun isplati sumu novca u iznosu bazne cijene i cijene isporuke.

Povrat novca

Ukoliko krajnji kupac želi povrat novca za pogrešno odštampane / oštećene / neispravne proizvode, ili usljed kašnjenja paketa, potrebno je da sa Vašeg računa kupcu isplatite sumu u visini cijene narudžbe uključujući i cijenu isporuke, a Brendly će Vama izvršiti povrat na račun u iznosu bazne cijene proizvoda i cijene isporuke.

Brendly je u obavezi da povrat vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, u slučaju da je kupac platio karticama, djelimično ili u cijelosti, što znači da će banka na zahtjev prodavača obaviti povrat sredstava na račun korisnika kartice.